Abort?

Jag går runt här hemma och mest pysslar, städar och lyssnar på p3. Ganska skönt..
Får ju lite olika besök den här veckan i och med att jag fyller 20, imorgon faktiskt, så lite städat är ju en bra utgångspunkt.

En jäklig skum grej hände dock nyss när posten damp ner innanför dörren. Det låg ett paket där och på det stod mitt namn och adress och avsändaren var RFSU (som jag förmodar att de flesta vet vad det är?). Eftersom det var från RFSU tänkte ja att det förmodligen inte var en tidig födelsedagspresent så jag öppnade paketet. I är en fin inbunden bok som heter "Historier om ett brott", och med brott syftar titeln på olagliga aborter som hela boken handlar om. Ursäkta men vad fan blire?

Kommentarer
Postat av: Dejvid Cornholio!

Grattis i förskott Hanna´!

2008-04-09 @ 18:02:19
Postat av: Hanna

tack davido :D

2008-04-09 @ 21:57:52
URL: http://missfixin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0