bitterfi**a

Jag är väldigt förtjust i godis (förtjust är ett väldigt töntigt ord på nåt vis). Jag gillar socker helt enkelt. För en tid sedan började jag köpa mörk choklad istället eftersom det dels är lite nyttigare och därför att det tydligen ska dämpa sötsuget. Hur jäkla bra har det funkat för mig då? Inte speciellt bra eftersom jag nu känner mig beroende av mörk choklad istället. Så här sitter jag nu och suktar efter just det. Jag blir lite bitter bara.
Blir inte bättre av att man först ser på "Du är vad du äter" och får lite småångest över onyttiga saker man ätit i veckan, t.ex. smörgåstårta, och efter det tittar på Per Morberg när han lagar god, ofta ganska onyttig, mat och blir sugen på även det.
Ok, jag inser att det här var ett inlägg som bara skriker I-landsproblem men strunta i det nu.

Kommentarer
Postat av: Carro K

Haha hello schulman-wannabe ;D

2008-04-04 @ 18:18:07
Postat av: Hanna

Nu fattar jag inget Carro K! Har schuman börjat skriva om mat och godis? :S Eller syfta du på annat kanske..

2008-04-04 @ 22:40:37
URL: http://missfixin.blogg.se
Postat av: Carro K

Haha! I-landsproblem ;D

2008-04-06 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0