Ditten och datten

Imorgon har jag planerat att köpa en perkulator. Åh det kommer bli så trevligt med gott kaffe här för en gångs skull.
Då får nästan vem som helst komma på en kopp. Med betoning på nästan.

Jag har nyss varit på stan och ätit en ceasarsallad på vero med några flickor. Vi pratade mest ångestfyllda grejer egentligen... som t.ex. ekonomi, jobb, framtid, studier, ledighet & obefintlig ledighet osv. Men det är väl så det är i den här åldern kanske.
Nu är jag laddad inför ett medelpass med Carro.

Kommentarer
Postat av: Ola

Ja det var väl för väl att du får dig en perkulator!
Jag har verkligen tvingat i mig kaffet när jag varit och hälsat på.
Nu ser jag fram emot en kaffe tår vid köksbordet.

2008-04-28 @ 16:58:04
Postat av: Hanna

Jag förstår hur du känner Ola. Jag har tvingat i mig kaffet från och till i ett halvårs tid nu. Visste inte att du var ett perkulatorfan men det låter fint i alla fal!

2008-04-28 @ 22:39:45
URL: http://missfixin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0