Mammas 50-årskalas

Mamma fyllde 50 igår och vi firade henne i hembygdsgården i lördags. Vissa firade ända till halv fem på morgonen (halv sex, ny tid). Jag hade väldigt roligt och vad det verkade kunde de flesta hålla med mig. Av mig, Josef och Mikael fick hon ett halsband från Efva Attling och utöver det en massa andra presenter som man kunde bli avis på, b l a presentkort på konsthantverkbutiken i Arvika, Thailandresa o s v. Dumlekakorna var en riktig hit även om kaffet tog slut.

fest1
Jag och Mikael "charmade" kunder till "baren".
fest2
Mamma försöker få sig en puss..? haha.
fest3
Jag försöker tvinga honom att dansa.
Kan inte vara lätt att vara eftertraktad.

Kommentarer
Postat av: Katarina Sandström

Sakta i backarna....jag försöker inte pussa honom !Men det kanske jag gör snart, för han är ju en himla go måg........

2008-04-01 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0