Skumhare

Igår hade jag en riktigt fin födelsedag måste jag säga! Blev gratulerad i skolan av Sara som var gullig och bjöd mig på fika. Senare kom Josef, mamma, pappa och även Sofia och Ellen hit en sväng. Jag fick en tapetsering av vardagsrummet i present, hela fyra vaser, en tavla av Karin Broos som jag får välja ut, en jättefin korg fylld med bland annat rödvin, Fogelström serien "Mina drömmars stad" och tre böcker av Dostojevskij. Och jag får inte glömma de galet snygga vinglasen med Marilyn Monroe på som Carro gav mig i onsdags.

Tavla, klassikerböcker och rödvin = luktar lite pretto alt. bohem-varning här. Men det gillar jag utan tvekan.

Fick även en mysig grattishälsning från Filippinerna och Jonathan igår!

Imorgon kommer några snygga pinglor hit och förgyller min kväll. Kommer bli super!

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Ursäkta en åldring, men jag o din kära mor undrar vad rubriken har med innehållet i texten att göra? Vad är en skumhare? Vi tror förstås att det är en hemlig kod för något småcoolt intellektuellt, typ, som vi är för gamla för att förstå. Fast det kanske bara är en simpel skumhare.. Eller? Kram

2008-04-12 @ 19:11:11
Postat av: Mikael

Haha, ja det har lite med Hannas sötsug att göra.
Köpte 3 påsar skumgodis formade som harar tänkta till tjejkväll kanske, rök redan 2 timmar efter köpet.

Men nu är de ute o firar iaf skoj skoj

2008-04-12 @ 23:51:58
Postat av: Hanna

Sanna: Jag kunde helt enkelt inte komma på en rubrik till inlägget och det spontana blev skumhare som jag råkade ha i munnen. (Tänkte själv att, nu kommer säkert de som läser tro att jag hade tänkt ut något finurligt med skumhare-rubriken, tyvärr inte).

Mikael: Påsarna var ju faktiskt väldigt små...

2008-04-13 @ 11:39:34
URL: http://missfixin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0