Söndagstankar

Igår spenderade jag dagen i Kil medans Mikael jobbade. Jag och mamma tog en riktigt lång promenad och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen åt vi god mat och åkte iväg till Saras föräldrar på Mon. Pappa skjutsade mig på pakethållaren och det kändes extremt vårigt och lite udda kanske. Sara och Andreas kom i sin fräsiga bil och underhöll mig ett tag när mamma & Undis tittade på hyrlägenheter i Barcelona. Och jag säger bara, Take me there! Jag vill tillbaka! Barcelona är underbart på alla sätt och vis så jag är aningen taggad nu faktiskt.
En bra början är kanske att ta sig till Max i eftermiddag och tjäna ihop några slantar. Annars ser jag fram emot premiären av grillafton, i Kil på valborg. Det blir gött det.

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha fräsig var ordet:)

2008-04-28 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0