Töntigt

Paraktiviteter är oftast bara positivt. Bra att man hittar på saker ihop och allt sånt där... Det har jag själv inget emot heller. Igår (även ett par gånger innan igår) fick jag där emot åskåda en paraktivitet som jag blev allergisk av.
Jag och Carro var ju som sagt på ett medeljympapass på friskis. Där var också det här medelåldersparet och jympade ihop. De står och pussas och kramas innan passet börjar, då alla står och väntar. Sedan under passets gång brukar man alltid lyckas komma ifrån varandra eftersom man springer runt och sånt, men inte det här paret. De springer tillsammans bredvid varandra (hand i hand skulle inte förvåna mig). När det är styrka ligger de bredvid varandra och pratar, när de ska ta drickpaus pussas de och när det till sist är avslappning så ligger han med sitt huvud på hennes mage. Alltså jisses, nyvunnen kärlek i all ära men sånt där är bara genomtöntigt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja det är töntigt :) Hur gamla är dom? Jag vill gärna komma och dricka kaffe! Efter den 5 maj då :P

2008-05-01 @ 20:00:21
URL: http://enblondflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0