Årstider

Jaha, är sommaren slut nu eller? Jisses så höstlikt det är ute.. Jag har inget emot höst men den kommer vara tillräckligt lång ändå så den behöver kanske inte starta i början av augusti. Jag som inte ens hunnit med och bada än... något jag i och för sig inte gjorde förra sommaren heller.
Jag har insett att jag inte är en av dom som tycker allra mest om sommaren som årstid. De allra flesta gör väl det eller? Just varma sommarkvällar med grillning eller kräftskiva är det inte mycket som slår men utöver det så, jag vette tusan. Jag gillar nog höst och vår mer. Det oundvikliga med höst och även vintern är förstås mörkret som ibland känns enormt deppigt..
Men än så länge borde det i vilket fall vara sommar.

Passar bra med en fika sen tillsammans med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0