Fritöser och fet hy

I lördags när jag, lite småsliten efter gårdagens fest, jobbade nio timmar kom mamma, pappa, jonte, cornelia & isac och hälsade på mig på max för att också äta lite mat.
Jag var ensam i driven i princip hela dagen och det är väl kanske inte hellyckat för genomsnittstiden/bil en lördag om man säger så och inte heller görkul för mig. Jag körde på och det hela gick faktiskt ganska bra ändå. Blev lite svettigt dock.
När jag träffar pappa i kön väljer han dessa ord som hälsningsfras: "Men gud vad fet i hyn du är". Haha. Han kan uppenbarligen det här med klumpiga kommentarer och jag antar att det är därifrån jag själv ärvt det. De flesta håller nog med om att jag är rätt osmidig ganska ofta.

Nu ska jag på spinning.

Kommentarer
Postat av: mammuta

När jag jobbade som slöjdlärare, så frågade några småtjejer mig en gång när vi satt och åt:"Mia, har du fandächen" (foundation)? "jajamänsan", svarade jag. "Jag älskar smink och har nog allt man kan ha i ansiktet", sa jag hurtfriskt. Då sa en av tjejerna: "Det märks för du är så blank" (apropå fet hy!)...:-S. Visste inte riktigt hur jag skulle tolka det :-)!

2008-08-13 @ 20:51:33
Postat av: Hanna

Nämen då :) Dom är att för goa ibland de små liven. Hade hellre hört det från en av dem än från pappa faktiskt. Blir lite skojigare så.. fast för all del, han är go ibland pappa också.

2008-08-13 @ 22:03:39
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Det värsta ( ibland bästa ! ) är att han menar vad han säger !

2008-08-14 @ 17:46:41
Postat av: 1:ahyresvärden

Det värsta ( bästa ! ) är att han brukar mena vad han säger !

2008-08-14 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0