Ögongodis

Vilken liten underbar skapelse möts jag av framför nyhetsmorgon om inte Alexander Skarsgård. Medger att han varit en favorit ända sedan jag såg "Vingar av glas" första gången.
Han har nu senast medverkat i och haft en av huvudrollerna i en amerikansk och vad jag förstår det, ganska stor serie. Den har blivit hyllad av amerikanska medier och handlar om soldaterna och deras liv under Irakinvasionen.
Generation Kill heter den och börjar sändas här i Sverige på Canal Plus i september.
Om det finns fler som gillar Alexander Skarsgård så kan jag tipsa om den intervju Tilde de Paula gjorde med honom någon gång i våras i Nyhetsmorgon Söndag. Riktigt bra!

Han är nog mitt frikort. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hanna, nu får du ta och svara på mitt SMS. Jag blir orolig när jag dissar din vilja till att umgåsa. Du kan ju ha hoppat ut från ballkongen, sprungit ut i vägen (den till konsum) eller hoppat i tvättmaskinen eller vad som helst. Bara för att jag inte kan va med dig. Hallå?!?!?! Nu har jag skrivit ett blogginlägg. Jag har svarat på dina frågor i texten.

2008-08-21 @ 10:51:27
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: mammuta

Jag föredrar pappan Skarsgård, han går inte av för hackor...

2008-08-21 @ 10:56:27
Postat av: Johanna B

Puh, nu har du svarat. Var lite rädd där ett tag.

2008-08-21 @ 11:01:35
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0