Shine on

Idag jobbade jag åtta till fem och imorrn jobbar jag också åtta till fem. Fast idag var det 8.00-17.00 och imorgon blir det finfina tiden 20.00-05.00. Har egentligen inget större bekymmer med tiden. Det jobbiga är alkoholpåverkade människor.
Idag var det i vilket fall ganska trevligt på jobbet. Blev först glatt överraskad när jag stötte på albin uppe på personalavdelningen, visste inte att han skulle jobba. Bra kille det där. Sen kom Felicia och Frida, bra tjejer.

Nu ser jag fram emot lördagen som kommer tillbringas i Kil med kräftor, en hel del vin och skönt folk. (En del oskönt folk också verkar det som, men det ska inte få påverka mig).
Antar att vi kommer hamna på killingen lite senare.. där har jag för övrigt inte varit sedan juldagen -06, kvällen då jag träffade Mikael "på riktigt". Micke släppte mig inte med blicken en sekund under den kvällen tror jag och vi har fått höra i efterhand att vi inte var något vidare partysällskap. Helt sant. I mer än ett halvår hade jag haft siktet inställt på just honom så jag tyckte nog att det var rätt härligt att få lite feedback till slut.
Väldigt vad det blev romatikdravel här nu.. ursäktar för det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar romantikdravel! Husligt med massa fina burkar också! Vi gick aldrig till Killingen igår. Gjorde du? Nu ska jag se på när Alex packar sin väska. Puss

2008-08-17 @ 12:30:59
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0