Kvinnor och åter kvinnor

Läser den här  http://pmnilsson.wordpress.com/ texten och blir konfunderad. Känner mig splittrad som alltid när det gäller såna här diskussioner. Den verkar ha upprört ganska många och jag förstår varför samtidigt som jag förmodligen aldrig skulle ha orken att verkligen diksutera den här texten. Läs om ni vill.

Har för övrigt börjat läsa i Charlotte Brontës "Jane Eyre" för ett tag sen och det går måttligt långsamt att komma någon vart i den. Kändes som en bok jag kanske borde försöka med eftersom den anses vara en av de viktigare litterära skildringarna av kvinnohistorien. Imorgon måste jag börja läsa kurslitteratur igen också så vi får se hur det går..


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Herregud... Vart finner du allt, men det är bra Hanna ! På det bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-25 @ 19:35:01
Postat av: Anonym

Hahah va? Rolig du... "På det bara!!!" :D

2008-08-25 @ 21:40:12
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0