Även jag ramlar

Hela dagen har jag klarat mig från att ramla.. Jag har då varit i skolan, gått på stan och sådär, så tillfällen har verkligen funnits. Nu gick jag i raskt tempo hem från friskis och kände mig så himla stabil och på fötter, men självklart vurpar jag så totalt alldeles innan jag hunnit innanför dörren här hemma. Det gjorde verkligen inte ont så det gör ju egentligen inget.
Jag tycker dock himla synd om äldre människor som det tar evigheter för att ta sig fram om de inte vill ramla. Det är verkligen katastrofalt halt på vissa ställen.
Jag hörde en gubbe säga "fy fan alltså" tidigare idag när han försökte knaggla sig över torget med rullatorn. Ja usch, det kan inte vara lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0