Det gäller att köpa rätt

Usch vad jobbigt det är med julklappar i år. Jag har inte köpt en enda och har inte direkt bestämt vad jag ska köpa till någon än heller. Jag brukar visserligen aldrig fixa julkapparna i november redan som många andra verkar göra, men nu är det december och jag börjar känna mig stressad.
Jag stör mig grymt mycket på all reklam med julklappstips som kommer hem. IKEA tipsar om lite extra lyxiga vardagsprylar, både till honom och henne. Skillnaden är egentligen inte så mycket sorten av prylar utan mer färgerna. Vitt, orange, blått och ljust på "tjejuppslaget" och sen väldigt svart med lite inslag av grönt på "killuppslaget". Titta så får ni se. Det blir så väldigt tydligt. Ganska skrattretande.
Sen finns ju såklart de självklara, borrmaskin till pappa och hushållsmaskin av något slag till mamma.  

Nej man får ingen vidare hjälp så sett.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänkte också på det i Ikeakatalogen idag!

Det blir väl en svart skål till Markus och en ljusblå till mig (Nåde den som använder fel skål!)

2008-12-04 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0