Idag, för två år sedan och imorgon

Under förmiddagen idag var jag hos Johanna på en kopp kaffe. Vi pratade lite allmänt om lördagen och även annat.
Hon konstaterade att alla blev väldigt snopna när de upptäckte att jag var helt väck från lägenheten.
Jag smög ut och åkte hem av censurerad anledning. Det var en fin kväll...

För exakt två år sedan idag, ungefär den här tiden, hade jag precis kommit hem till Micke för första gången.
Jag har nog aldrig varit så nervös som jag var då. Vi såg American Psycho och jag hade väldigt noppriga svarta strumpbyxor med julig skolavslutningsklänning i glittrigt svart och rött.
Jag gick hem ganska sent på natten och tidigt morgonen därpå skulle vi båda upp till samma jobb.
Lite lustig situation. En väldigt härlig tid.

Imorgon jobbar jag ett långt pass, vilket jag inte ser fram emot.
Jag längtar hemskt mycket till jag kliver innanför dörren här hemma imorgon kväll. Sedan är det julafton!

Kommentarer
Postat av: 1:ahyresvärden

Först när jag läste det, tyckte jag att det lät så romantiskt !? Fin kväll.. ! Sedan berättade pappa det censurerade.....................

Har kokat julskinka ikväll, gjort en sillinläggning, slagit in julklappar !Känns riktigt juligt. Julgranen står på plats för att " hänga" in sig. Klär den imorgon kväll.

Hos andra fam. Sandströms kräks dom!!!!!!!

Tur vi äter vitpeppar och tar en whisky !!

Vi kanske hamnar här ändå " bara vi " ???

Jobbar till 14.30 imorgon !

God natt !

2008-12-22 @ 23:04:06
Postat av: Hanna

Ja, jag var lite ironisk... Men det andra var väl romantiskt?

Klart som tusan att dom skulle få det.. sån himla otur. Då håller vi oss nog hemma tycker jag! Vi ska ju ändå till Bergvalls på kvällen!

2008-12-23 @ 09:06:47
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0