Nej tack!

Satt precis och skulle genomföra en enkät från Karlstad universitet om val av transport och färdmedel. Jag blev helt tokig efter en stund.
Först var det ca. 10 vanliga frågor kring mig och mina egna vanor när det gäller bilkörning osv. vilket kändes helt ok.
Sen kommer "problemlösningsuppgifter" om hur man smartast, effektivast och billigast ska ta sig från A till B, från B till C osv osv.. Man skulle lämna barn på dagis, ta sig till jobbet, veckohandla och massa sånt. Jag hade kommit en bit på vägen faktiskt men sen hade jag missuppfattat en grej vilket innebar att jag skulle vara tvungen att göra om allt och börja om från början. Aldrig kände jag då.
Jag hatar problemlösning ska tilläggas. Glad om jag slipper allt som har med det att göra. Jag har framförallt inget tålamod och därför blev jag som sagt helt tokig till slut.
Anledningen till att jag först försökte mig på den här specifika uppgiften var att man kunde få 50-200 kr i presentkort (någonstans, vart vet jag inte?). Desto smartare och billigare alternativ du gav desto mer pengar förstås. Kan ju hoppas att det gick bra för Sara i alla fall, som jag vet genomförde det hela. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tyckte det va askul:)

2008-12-01 @ 20:23:29
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, jag tyckte det va askul:)

2008-12-01 @ 20:24:09
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0