Äckel och sånt


Idag fikade jag med Frida och Carro. En mycket angenäm stund bortsett från när jag skulle gå på toaletten. Offentliga toaltter kanske inte kan förväntas vara alldeles för fräscha men det här var rätt vidrigt. Jag stod och väntade... och väntade. Precis när jag tänkte att - nej nu går jag härifrån eftersom uppenbarligen alla som låst in sig på toan satt å gjorde, jag vill inte veta vad- så kommer en riktigt sliten lodis ut från en av toaletterna och stönar högt för sig själv och säger något i stil med "åh vad skönt". Stackars tjejen efter mig som hann sticka in huvet innanför dörren och känna den vedervärdiga stanken innan hon snabbt tvärvände. Liknande hände på max här om veckan när jag skulle fylla i toalettlistorna. Herregud kan folk åtminstone vara lite mer diskreta? Sitta och stöna och gud vet vad... BLÄ!

Nu väntar jag på att Micke ska komma hem med skohyllan som jag köpte idag. Mamma fick ta med den på tåget till kil eftersom ja inte ville släpa den på cykeln.
Finns för övrigt så himla mycket fint jag vill köpa till lägenheten... tänker lite för mycket i såna banor med tanke på att jag är så kallad fattig student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0