Apropå..

Jo apropå Morberg "kungen" som David nyss skrev efter att ha läst min blogg, så kollade jag på "Så som i himmelen" igår. För andra gången. Jävligt bra film. Frida Hallgren är helt underbar faktiskt. Hade jag varit lesbisk hade jag nog gillat henne på det viset. Och Morberg då förstås, han gör en riktigt otrevlig roll men gestaltar den också riktigt bra. Han passar så fint att spela "the bad guy" så att säga. Lite jobbigt är bara att jag är en så otroligt blödig person... Jag grinade fult under hela Gabriellas sång, ja innan till och med. Nu kunde jag ju göra det utan att skämmas också. (Mikael har nog lärt sig att stå ut). Men första gången såg jag den på bio med Josef Lindqvist, som jag inte var tillsammans med, utan bara var på bio-date med och då var det lite jobbigare. Egentligen smågrinade jag mig nog igenom det mesta av filmen. Är ju så sorgligt då och då.




Kommentarer
Postat av: David

Whey, snällt o hänga ut folk sådär hanna! :)

2008-02-26 @ 17:37:39
Postat av: hanna

haha, eftersom du hade den rätta åsikten tyckte jag ditt namn kunde få pryda bloggen! :)

2008-02-26 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0