Fin dag

njaaa...
Jag har fått en del gjort på pluggfronten iaf och det behövdes. Mindre kul att Mikael verkar ha smittats av Isak-knodden och fått en släng av magsjuka. Hoppas innerligt att jag slipper nu!! Har inte tid för sån skit. Jag borde vara sådär flickvänsgullig och ta hand om sjuklingen men jag har skitsvårt för det nu när rädslan för att bli smittad överväger.
Jag har ju alltid varit lite allergisk mot kräksjuka. Stackars Johanna när jag spydde på fyllan första gången... haha vilken otroligt otacksam och svår person jag var då, och är fortfarande när det gäller sådant iofs. I alla fall, förlåt för det.

Nu kanske det blir en promenad med carro eller en tur till frida.. ingen idé att sitta här och noja sig, jag har ju trots allt ett riktigt duktigt immunförsvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0