Campinglivet

Jag har haft en helt underbar långhelg nere i Grebbestad och nu sitter jag här och har lite svårt att sammanfatta det hela med bara ord. Känns ganska småtrist att vara tillbaka så som det alltid gör när man varit utomlands/på festival eller liknande.
En märklig sak är att vi stötte på väldigt mycket bekant folk från Karlstad/Kil och från Värmland över lag. Gamla klasskompisar, min frisör, en vikarie vi hade i skolan, personer från Facebook osv..
Vädret var dessutom förvånansvärt fint. Regn under natten och sol på dagen. Kan det bli bättre?

Jobbigast och eventuellt också roligast under resan var nog när vårt partytält släppte taget från marken kl. fem på morgonen och började blåsa iväg. Det var bara att häva sig upp ur den varma sängen. Där ute stod vi i tunna festklänningar/nattlinnen skakandes medans vi försökte få kontroll över det hela. Så otroligt roligt nu i efterhand med tanke på att en av oss "inte hade fått en blund på hela natten" pga. vissa personers påfrestande fnitter och övertrötthet och då mitt där ute brast ut i orden "jag är så jävla förbannad så jag skulle vilja slå ner er allihop just nu".

Här kommer bara några bilder:


Här är husbilen med vårt partytält utanför. Mitt emot hade vi också ett fyramannatält. (Man fick egentligen inte ens ha partytält men vi kom undan tack vare att vi blev lite bundisar med ordningsvakterna).




På bryggan.


Emma gjorde oss snygga.


Sen var vi redo för mingelbilder på nattklubben Konserven.

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha! usch så pinsamt att det var jag som hävde ur mig orden om att jag skulle dänga ner er, kommer faktiskt inte ens ihåg det, frida berätta det för mig igår ^^ men jag hoppas ni förstår att det inte var på allvar :)

2008-07-22 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0