Maxad så det räcker

Idag har vi slitit häcken av oss på hamburgeriet pga. en nedrans festival. Man blir inte det minsta sugen själv på att åka på festival igen när man får se alla schletna besökare på deras väg hem...
Naturligtvis råkade jag också ut för att få torka upp en spya utanför toaletten.. Och jag är extremt känslig mot sånt där. Håller för öronen och är otroligt nojig till och med när det gäller mina nära och kära som behöver stöd och tröst. Men jag bet ihop och fick det gjort. Tummen upp.
Fick dessutom stå en hel del i köket och hjälpa till där, vilket var hemskt mkt trevligare nu när Linda och Marielle var sällskapet. Gillar dom tjejerna rejält! Kan väl säga som så att man får skratta åt eländet och göra sitt bästa i stunden.
Alla nya i kassan skötte sig också riktigt bra så vi var ett fint team sammantaget.

Imorrn byter jag arbetsmiljö helt och hållet och gör mig redo för lite lugnt och sansat assistentjobb.

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt du är gumman! Tur vi hade varann idag! Verkligen skönt o ha dej o Marielle måste jag säga!! Så tck igen för idag! :D

Kram

2008-07-06 @ 22:02:57
URL: http://lindagerdin.blogg.se/
Postat av: Jonte

Hej du! Alltså, lyssnar man på Those dancing days så blir man bara såååå sugen på PiP. O att dem sen är 18 år är ju bara svincoolt. Det skulle Josef höra...



Snart intagningsbesked og jeg gleder meg! Rings o hörs då va?

2008-07-07 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0