Bal och drottning

Igår var jag och Carro och kollade på hennes bal vid CCC (hon ville inte vara med själv, överskattat liksom).
Det var strålande solsken och en mycket passande dag för bal. Jag såg inte speciellt många jag känner vilket jag tyckte va lite konstigt i och med att det var ca. 7 skolor på den där balen sammanlagt och jag känner till en del 89:or.
Senare åkte vi och hämtade upp den andra Carro också satte vi oss vid pråmen nån timme.. Sen åkte vi hem till mig och drack gott kaffe tillsammans med glass och såg på lite fotboll men pratade mest.
Carros klasskompis ringde och sa att hon hade blivit balens drottning, inte illa! Hon tyckte än dock att balen var sjukt ovärd 500 kr. Tråkig mat och tråkig kväll, som sagt, överskattat!

Kommentarer
Postat av: dansare

kolla gärna in min blogg:)

2008-06-10 @ 11:42:41
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0