Sex and the City

Vi såg Sex & the City filmen igår och den var skitbra! Skrattade och grät om vartannat så det blev en ganska bra blandning tycker jag. Det var också kul att min favorit Charlotte var extra skojig i filmen så man gillade henne ännu mer.
Angående kläderna så var ju de flesta sånt man skulle vilja ha själv, såklart, men just en specifik klänning som Carrie hade på sig i sin nyrenoverade lägenhet mot slutet av filmen fastnade jag extra för. Naturligtvis hittar jag dessvärre inte någon bild på den... Den satt vråltajt längs hela kroppen och på vissa partier var det något snyggt mönster i knalliga färger och på andra var det grått och kanske svart.. Extremt svårt att förklara alltså. Klänningen skulle inte sitta som en smäck på mig i vilket fall så strunt samma.
Jag lär nog köpa filmen så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0