Society

Soundtracket till "Into the wild", filmen jag nyligen skrev om, är helt underbart. I synnerhet syftar jag på en speciell låt, "society". Den där Eddie Vedder måste nästan vara ett geni. Känns smått ledsamt att sitta ensam och lyssna på låtarna på självaste nationaldagen såhär i och med att låtarna är ganska ledsama på nåt vis...
Jag måste också tillägga att en kille som slutar på jobbet nu kanske ska göra en sån resa som killen i filmen gjorde, jäkligt coolt säger jag om det, trots det egentliga galenskapet med idén.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Hanna! Idag ska jag på klassfest, lite tjo och tjim blir det då iallafall :)

2008-06-07 @ 16:26:30
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0