Äventyrlig bror

Jag sitter och lyssnar på mitt favvoprogram i radio, nämligen Christer i P3. Det låter som ett lite gubbigt program kanske...? Ja men så är det inte i alla fall. Morgan, som är en av radiopratarna i det programmet såg jag på Way Out West i somras. Det kändes märkligt efter att ha lyssnat på honom i radio i ett par år men aldrig sett honom irl.

Ser att min lillebror har länkat till ett youtubeklipp på min storebrors resesida http://youtube.com/watch?v=MhkJT78RCuc&feature=related med texten: Länk till de som vill se vad bror ska ge sig ut på. Klickade på länken och måste säga att det här känns ju ytterst oroväckande. Hoppa från världens mest kända Bungyjump ska också bli av. Just Bungyjump har han ju åtminstone provat på innan. Det var på Cypern för ett antal år sedan och det fick jag nöjet att beskåda.
Annars tycker jag det är lite småjobbigt att läsa Jontes dagbok på backpacking.. Även om jag nyligen var i åtminstone Thailand med dom, så blir man ju så fruktansvärt avundsjuk.. Jag vill också uppleva landet där delar av Sagan om ringen spelades in, se Timbuktu och Looptroop spela på Koh tao, simma med delfiner o s v. Å andra sidan skulle jag inte våga prova på ens hälften av det som han och Pierre gör så det kanske är bättre om jag håller mig till de lite mer "oäventyrliga resemålen". Uppleva kulturen i sig istället helt enkelt. Just nu är jag mest sugen på London och Rom.

Ett tips til såna som tänker ta sig till Thailand någon gång, gå på dragshow! Det var underhållning! Och speciellt med Josef och Pierre bredvid sig... haha.

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:15:31
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se
Postat av: Lillebror

Njae, dragshowen var skrämmande enligt mig

2008-03-12 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0