Band of

Råkade fastna bland videor med Band of horses på youtube. Och oj vad jag tycker om det bandet! Ingen gladpop direkt, men så himla sköna låtar ändå. Musiken är lite ledsam kanske, men så länge man inte blir ledsen av musiken själv så funkar det väl. Låten "No one´s gonna love you" är med i ett av avsnitten i One tree hill nya säsongen för övrigt. Det är nog ganska mycket p g a musiken som jag inte kan låta bli att gilla serier som OC och One tree hill, när jag väl tänker efter. Många av mina favoritlåtar är från såna serier. Fast just Band of horses tror jag det var Mikael som introducerade mig för precis innan vi blivit tillsammans. Jag förklarade för honom vad jag gillade för typ av musik å sen skickade han ett urval som han trodde skulle passa mig, och om det gjorde. Så där får jag ge en eloge!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Hanna! Jag tyckte om musiken, den är lite soulkänsla över den.
Kram mormor

2008-03-29 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0