Friday I´m in love

Jag vill ha tillbaka min fredagskänsla. Känslan av att "nu har jag jobbat mina dagar den här veckan, och nu är det helg så de firar vi med lite fredagsmys eller fredagsparty" Jag har i och för sig aldrig jobbat mån-fre men förr gick man i skolan på samma sätt som andra jobbade och det är ju lite likvärdigt tycker jag. Så då fanns känslan där.
Klart det finns hur många som helst egentligen som jobbar helger, kvällar osv. också som det är likadant för som det är för mig nu. Det är bara det att jag personligen blir mer och mer besluten att inte jobba så själv i framtiden. Jisses vad fint det kommer bli med ett nio-till-fem jobb. Det fina med detta skulle dock bli ännu mer fint om sambon också skulle få såna tider...

Nu ska jag iväg på spinning. Hoppas att ingen rapar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0