Inte för känsliga

Nu får det vara slut med användandet av Mitt i Citys offentliga toaletter. Det är väl inte så att jag nånsin jättegärna velat använda dom men har man så liten blåsa som jag och dessutom uppskattar kaffe så är man ibland illa tvungen. Innan Mitt i City ens fanns brukade jag låna CGC's toalett för 5 kronor. Får nog återuppta den vanan nu igen. Förra gången var det ju nån lodis som högljutt uttryckte sitt behag efter att ha luktförpestat en av toaletterna där i Mitt i city. Den här gången hörde både jag och Mikael nån kvinna stå och kräkas högljutt på en av toaletterna. Det är riktigt vidrigt att höra när nån spyr överhuvudtaget så det här tog fasiken priset. That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0