Nytt i fönstret

463877-2



Det röda äpplet som egentligen är en ljusstake, köpte jag i den fantastiska lilla butiken "Antikt" i Kil. Köpte även en liten 50-tals kruka som jag ska försöka hitta ngn passande blomma till.
Tina som har hand om Antikt åker runt på olika loppisar och auktioner och köper med sig sånt som hon sedan placerar någonstans i huset på storgatan och säljer. Hela huset är alltså fyllt med gamla, antika prylar. Allt från hyllor, bord och stolar till porslin, lampor, gardiner och kläder. Himla roligt att gå omkring där inne så det kan jag rekommendera.

edit: vardagsantikt heter det visst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är det ett underbart bord. Och "Antikt" varför har någon aldrig tagit mig dit! take me there baby

2008-03-11 @ 22:46:42
Postat av: Katarina Sandström

Vardagsantikt heter butiken !

2008-03-12 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0