Hanna hårfager

Jag vette tusan vad hårfager betyder men strunt samma.
Jag ska till frisören imorgon... Detta innebär smått med ångest. Jag tycker inte om alls att klippa mig. Varken vågar eller "kan" någonsin klippa något annorlunda och kul, alltså en riktig frisyr, i och med att mitt hår är som det är. De flesta vet vad jag menar, tjockt. En killkompis uttryckte något om att jag förmodligen skulle väga ett par kilo mindre om jag kapade håret. Hemska tanke det också, att kapa håret alltså. Jag har haft mardrömmar om att någon har rakat av mig allt i sömnen.
Jag är nästan övertygad om att jag passar bäst i mitt långa hår men det är alltid lika tråkigt att boka ny tid för att klippa topparna och tunna ur, trist trist.
Till hösten kanske jag vågar mig på en lugg eller liknande, men just nu känns det lite opraktiskt med en svettig lugg i sommarvärmen och framför allt i jobbvärmen bland all frityr.

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag tycker du ska ha pagefrisyr det är så jävla hett typ så här http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00008/PULS-13s15SHANTI_368_8646w.jpg

2008-05-14 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0