Överraskning

Igår ringde det på mickes mobil, och det stod "Hanna hem". Vem är i luren när jag svarar..? Jonte! Jag blev aningen överraskad i och med att alla var förberedda på hemkomst först om två veckor. Kan bara fantisera om mammas min där i dörren när han ringde på. Skitkul såklart att han äntligen kommit hem.

Nu ska jag iväg och fika med mina två bröder, vilket aldrig har hänt förut. Har vi kanske blivit vuxna allihop nu? Det är nog så.. Det blir förresten en dubbelfika, för direkt efter ska jag möta upp Frida, Carro och fram för allt Matilda som  precis som Jonte alldeles nyligen har kommit hem från en längre resa.

 Det blir förmodligen en del rese- och upplevelseprat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0