Dagens bestyr

Var på sjuhelsikes jobbig spinning i förmiddags.. Mycket på grund av att styret satt löst under halva passet och att jag inte orkade byta cykel mitt i uppjobbat flås. Innan hade jag dessutom skämt ut mig inför hela spinninggruppen då jag hade slagit in maxpulsen fel med exakt 100 slag, vilket resulterade i att jag låg på röd färg med typ 90 % av maxpuls innan passet ens börjat. "Ehe, det är nog något fel på mitt pulsband... liksom såå trött är jag ju inte." Bra där.

Nu har jag dolat runt i lägenheten, städat, duschat och fixat i ordning mig lite, sett ett par avsnitt av "How I met your mother" och lyssnar nu på en grym låt med Martha Wainwrights.
Senare kommer några fina människor hit och dricker vin tillsammans med mig. Lite ost och sånt blir det också.

Lyssna!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inte annat än hålla med dej. Potatis och Purjolök soppa är ju ett riktigt bra förslag att äta och laga när man är student :) Man kan ju frysa in det också, så det är kanoners :)



Ha en bra kväll!

Kramar

2008-11-09 @ 16:45:08
URL: http://lajnda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0