Huvudvärk och charmör

Jag däckade vid nio igår.. Hade sån där spänningshuvudvärk igen. Jag höll ut under hela "Bonde söker fru" men när Greys började så kände jag att jag inte orkade med TV-flimret längre. Har självklart fixat ner avsnittet nu ändå så jag kommer se det sen. Jäkligt trist att jag får återkommande huvudvärk dock, man blir ju nästan lite orolig. Antar att det inte är något allvarligt men det vore skönt att få veta orsaken till det så man kanske kan undvika att det uppstår. Jag kanske är elallergiker? Fy det verkar hemskt. Det var en kvinna på besök hos Malou i EfterTio och hon var det. Stackars säger jag bara.

Han Magnus i Bonde söker fru verkar ju för övrigt inte riktigt klok... I varje program drämmer han till med någon extremt pinsam och utseendefixerad kommentar. Igår var det något i stil med "Tja, Linn platsar ju inte direkt i Playboy men det orkar jag inte bry mig om nu" och första veckan "Ja vi får väl se här nu då hur de ser ut tjejerna, de skrev ju inte direkt BH-storlek i breven, hehe.."
Charmig kille, verkligen.


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Hej Hanna. Min bakgrund är mer jag än den blå, men lite väl fjantig.. Så är det. :) Jag träffas gärna imorn. På kvällen ska jag bort, men jag träffas gärna under dagen :D

2008-11-13 @ 13:47:07
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Elallergi är ju psykosomatiskt så det tror jag inte du har... Kanske nån nerv som ligger i kläm i nacken?

2008-11-13 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0