Micke är smart han.

Ny måndag med nya tag. Jag börjar bra, genom att läsa engelska vetenskapliga artiklar om arbetsmotivation..
Ibland blir jag förvånad över mina bristande kunskaper i engelska. Det är tråkigt.
Jag hade inte MVG i Engelska på gymnasiet men var ändå ganska nära att få det, så jag tycker att det här borde kännas mindre jobbigt än vad det faktiskt gör.
Lite segt att behöva fråga Mikael vad vissa saker betyder (det går snabbare än att slå i lexikon).
Tycker att det kan räcka med att han är bättre än mig på matte, geografi, historia, datakunskap, teknik, politik osv osv..
Vilken fin självförtroendekick jag gav mig själv nu.. Jag kan vända det till att lite självdistans har ingen dött av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0