Oj vad det snöar

En helt okej fredagskänsla idag. Ska ner på stan snart och äta lunch med Micke.
Funderar på Funkpasset på Friskis sen.. Det är en gästande ledare från Dansstudion som leder passet, så vi får se om jag känner igen personen. Kan nog bli riktigt roligt om jag får en någorlunda bra sikt framåt. Är ju ändå det som blir avgörande för hur bra man själv snappar upp koordinationen/stegen under tiden..

Längtar till imorgon ändå.. Carros har 20-årsfest som jag tror kommer bli en hit. Jag har köpt ny, fin och bekväm jeansklänning att ha på mig. Tänk att jag lyckas få med bekväm som en viktig egenskap när jag köper festkläder. Inte illa.
Rosé & Fanta får bli kvällens dryck, med inspiration från "Bonde söker fru-Peter" och hans gäng. (Jag är inte ensam om denna smått töntiga efterapning).

Kommentarer
Postat av: Lena

Bekväm- du fick lite vuxenpoäng där :)



trevlig helg!

2008-11-21 @ 14:36:56
URL: http://lena.kald.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Jag ska dricka vitt och ha rött läppstift :)

2008-11-22 @ 14:29:38
URL: http://enblondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0