Jäkla lugg

Är det bara jag som tycker att det är extremt svårt att ha lugg..? Den ser olika ut varje dag efter att jag fixat den.
Har lagt ner otroligt mycket mer tid än vad jag är villig att göra på en jäkla lugg.  Har nyss stått och försökt klippa den och det är inte lätt på något plan! Råkade klippa av lite av mina ögonfransar mitt upp i allt också, perfekt. Läste som tur var nyss att ögonfransar brukar växa ut ganska snabbt igen.
Måste snart till skolan för summering av organisationsteori inför tentan. Kanske är tur för annars hade jag väl aldrig lagt ifrån mig saxen. Jag blir aldrig nöjd om man säger så.

Ett inlägg i ren och skär ytlighetsanda.

Kommentarer
Postat av: frida

Vad jag har förstått så växer det ut nya typ innom tredagar. Jag håller med om att det är ett riktigt jobb med att ha lugg. Men riktigt snygg när man får den att ligga bra.

2008-10-28 @ 11:00:07
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh det var skönt att höra! Kan ju hända att man gör samma klantiga misstag igen faktiskt..

2008-10-28 @ 11:13:28
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0