Kräk

Måttligt roligt när den här drösen entrade våra dörrar för att äta på resturangen idag.
Deras fel att jag inte fick någon rast på sju timmar.
Det är såklart alltid jäkligt påfrestande med långa köer som gör att man aldrig får gå iväg och äta eller ens dricka, och när det är såna där kräk som man måste passa upp på så känns det förjävligt. Jag skulle definitivt inte vilja vara polis såna dagar som idag heller. Tänk vad olidligt att behöva stå och se på när nazister demonstrerar.
Ville bara få det sagt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fick till vikariebanken inom skola och barnomsorg i Umeå kommun. Blir jättebra, hoppas jag blir inringd ofta. Både pengar och erfarenhet!

2008-10-25 @ 21:11:25
Postat av: Johanna

Förresten.. Du skulle ha spottat i kaffet..

2008-10-25 @ 21:11:51
Postat av: Sanna

Vi råkade befinna oss i stan precis när de var där. Otrevligt. Det kom ett gäng springande som bara den, jagade av några som skrek åt dem, väldigt högt, det ekade över hela torget. Det var de skalliga som sprang... Kanske ett gott tecken, att folk visar att de inte har något här att göra?

Förresten, man får väl inte jobba 7h utan rast? Tänk om man blir jättejättekissnödig?

2008-10-26 @ 09:54:43
Postat av: Jonathan

Just det Sanna! Man ska ju ha minst 5 minuter i timmen tror jag. Så det så! Själv njuter an av ett blåsigt Linköping fritt på hittills fritt från nazis.



Hoppas det är bra hemma!

2008-10-26 @ 11:13:30
Postat av: Hanna

Sanna: Jag var kissenödig också, tro mig! Man längtar mer och mer till den dagen då man inte ska jobba där nåt mer...



Jonte: Hoppas du mår bra i halsen. Internt så blir jag lite orolig.

2008-10-26 @ 17:16:33
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0