Kvällsrapport

Min sambo har legat i sängen hela dagen så jag har varit hos Johanna istället.
(Vet inte varför jag skrev sambo. Tycker det är lite fult med folk som kallas sina respektive för "min kille" "min sambo" "frugan" osv. när man vet att den man pratar med också vet vad "frugan" eller "sambon" egentligen heter).

I alla fall. Vi tog en sväng på stan efter lunch på Maché. Jag köpte gråa leggings, underkläder och ett par jättesköna, varma och fina beige-bruna stövlar utan direkt klack. Så himla nöjd och glad att jag inte köpte ett par skor från Replay för 2000 kr i London. De här kostade 500 kr eftersom det var 30 % rabatt och det var mycket bättre!
Sen blev jag bjuden på pizza i Johannas soffa och vi tittade på Stjärnor på is.

Det ser ut som skit här hemma med IKEAkartonger och resväskor i hela hallen med en massa insamlad damm.
Hoppas att Micke har ryckt upp sig imorgon så vi kan hjälpas åt med att röja lite här innan vi ska till min kusin på 18-årsmiddag. Det känns bättre att städa när man är två om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0