Negativ spiral

Jaha, nu funkar helt plötsligt inte våran spis idag. Det var någon propp som gick igår så det luktar bränt i lägenheten fortfarande idag. Jag visste dock inte att spisen inte skulle gå att använda. Hade ju planerat att göra soppa och hade köpt ingredienser och allting men nu måste jag äta någon form av micromat. Det har jag ingen lust med. Utemat har jag inte heller lust att priorietera eftersom jag gjort det alldeles för mycket nu. Borde äta nyttig mat eftersom jag inte kunnat träna på över två veckor snart. Anledningen till det är resan och på det en förkylning.
Nu måste jag vända på den här negativa spiralen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det går inte, man kan aldrig ta sig ur negativa spiraler. Bara att acceptera skiten och vänta på att det vänder.

2008-10-21 @ 15:31:54
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Hallo hallo tjejer...........

Det går visst ! Framförallt när det " bara " gäller att en spis är trasig och att man är lite förkyld !! Ryck upp dig !

Men det är ju tur för dig att du har en så positiv mamma, som dessutom faktiskt just nu är på väg till dig !PUSS

2008-10-21 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0