Tillbaka hemma

Skönt att man helt smidigt kan se hur ens vänners civil- och allmänna status ser ut i nuläget genom facebook. Hurra.

Är alltså hemma nu.
Bäst med London var lejonkungen helt klart. En helt fantastisk upplevelse som jag nästan skulle kunna tänka mig att se om och om igen (om man är nyfiken finns vissa klipp som är helt ok på youtube). Roligt att även Mikael var superdupernöjd som ändå inte är en musikalfantast.
Näst bäst var nog Topshop och Carnaby street. Shoppingen var tillfredställande men kanske inte fullt så mycket som jag hade förväntat mig. Det innebär att jag har pengar kvar och det känns inte helt fel det heller. Jag är i alla fall riktigt nöjd med jackan, väskan, skjortan, koftan, T-shirten och de fyra klänningarna jag fick med mig hem.

Det var en kort sammanfattning. Kanske kommer mer.
Nu ska jag vila, vi gick ju trots allt mer eller mindre intensivt 8 timmar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0