Två månader

Idag borde jag få ett sms från Kinell där det står exakt som följer: "Två månader kvar..."
Till julafton menar hon förstås. Hon är lite rolig för jag har fått ett sånt sms av henne den 24:e varje månad sedan april eller något. Nu börjar jag dessutom längta efter julen men i våras kändes det lite mindre peppande med sms:et.
Jag börjar redan planera lite smått för hur jag ska fixa julmys i lägenheten och sånt.. Kanske slår till på en liten julgran till och med. Förra året kändes det onödigt att ha något annat än lite adventsljusstakar eftersom vi ändå var utomlands över hela jul och nyår. I år får det bli jul dubbelt upp istället. Är sugen på att boka julbord också, någon som är på?

Kommentarer
Postat av: Johanna Be

Jag vill jättegärna äta julbord. Statshotellet ska ju ha något extraordinärt. Åt där en gång och det var det ljuvligaste jag varit med om. Jag ska försöka ordna en julfest med glögg och så här hemma. Några dagar innan jul. Då får ni komma.

2008-10-24 @ 13:28:57
URL: http://enblondflicka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi får försöka kolla lite då. Micke var också intresserad och kanske även Kinell och dom, kan jag tro. Åh vad mysigt det lät med glöggen och det. Vi kommer nog ha lussevaka på Lucia också, isåfall får du vara med!

2008-10-24 @ 14:20:21
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Kinell (tydligen)

Du fick mitt sms va Hanna? Jag lade till en mening den här gången! Det är inte långt kvar nu :) Julbord låter wunderbar! Jag ska faktiskt äta julbord, även om dom inte rekomenderar det. Får träna som en tok ett par veckor innan ist :P Och lussevaka måste det bli såklart! Låter ju kanon detta tjejer :D

2008-10-24 @ 18:08:42
Postat av: Kinell (tydligen)

Du fick mitt sms va Hanna? Jag lade till en mening den här gången! Det är inte långt kvar nu :) Julbord låter wunderbar! Jag ska faktiskt äta julbord, även om dom inte rekomenderar det. Får träna som en tok ett par veckor innan ist :P Och lussevaka måste det bli såklart! Låter ju kanon detta tjejer :D

2008-10-24 @ 18:09:05
Postat av: Hanna

Yes, jag fick det ! :D

2008-10-25 @ 08:43:23
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, vi firar också jul dubbelt upp nu eftersom jag missade senast. Ska man kanske ha två granar till och med? :P

2008-10-25 @ 15:00:43
Postat av: Hanna

Det var Johanna Normark som skrev sist va? Vet ju att du missade svensk jul iaf, eftersom du var på samma ställe som jag :)

2008-10-25 @ 18:00:31
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0