Jag, jag, jag

Jag tycker väldigt mycket om att göra personlighetstester av olika slag. Jag har redan haft med ett i bloggen..
Här är ett till som jag hittade hos UnderbaraClara.

Mitt resultat blev följande:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa dig:


Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.


Jag tycker nog själv att det gav en ganska rättvis bild av mig i det stora hela... Jag har i alla fall funderat på att bli både lärare, sjuksköterska, familjerådgivare, hemmafru, talpedagog eller socialarbetare.
Personalvetare kommer jag förhoppningsvis vara om dryga tre år.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Det här fick jag som saker jag passar bra till...

Lite skillnad men mest lika va?



Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.



Kram Brorsan

2008-09-13 @ 17:01:00
Postat av: Jonathan

Glömde personligheten ju. Här kommer den:



Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

2008-09-13 @ 17:02:28
Postat av: Hanna

Men shit, personligheten stämmer ju skitbra på dig med tycker jag. I alla fall så som jag uppfattar dig i det stora hela.. De där kreativa arbetena kanske jag inte skulle sätta dig på, men jag kanske bara har missat väldigt mycket oanade talanger ;) Nu vill jag att alla gör det här testet!

(Du skulle se Mickes resultat :D)

2008-09-13 @ 17:53:39
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Har gjort testet...Behöver inte publiceras... eftersom jag är eran mamma !!!

2008-09-14 @ 17:59:16
Postat av: Hanna

Mamma, jag är nyfiken men du får väl förklara ungefär vad du fick när vi ses..

2008-09-15 @ 16:33:40
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Inte ett dugg spännande..Mixa din och Jonathans !

Puss

2008-09-15 @ 22:39:03
Postat av: Josef

Din personlighetstyp:



Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

2008-09-18 @ 16:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0