Skadeglädje


Följande har jag kopierat direkt från 1000 apor och Alex Schulmans blogg. Och det här är anledningen till att jag läser deras bloggar.

Vi lurade er!

mån, 22 sep 2008 11:03

Ibland kan både jag och Calle känna frustration över er besökare och då bestämmer vi oss för att skoja lite med er. Som det där Björn Gustafsson-skämtet häromdagen, som ni blev så vansinniga på. Vi lurade er. Vi skrev en rubrik om "här talar Björn Gustafsson ut om sin nya flickvän" och enligt min statistik var ni 27 000 sorgliga stackare som klickade. Och så blev skärmen svart och så dundrade det ut porrfilms-stön från era datorer. Och ni fick panik, helvete, hur blir man av med ljudet? Ni tryckte på krysset där uppe i hörnet, men det hade vi avaktiverat och ni tryckte och tryckte och skrek SATAN och det kom upp en ruta, där vi frågade: "Vill ni stänga av ljudet?" Och ni tänkte JA-FÖR-HELVETE och ni tryckte och en ny ruta kom upp: "Säker?" Och ni skrek MEN-VA-FAN och tryckte igen, men ljudet försvann ändå inte och hela er omgivning tittade upp bakom sina skärmar och tänkte "jaha, där sitter det en dåre och tittar på porr på arbetstid". Till slut drog ni ut nån sladd och stängde av hela maskinen och kanske gick något dokument förlorat där och ni var vansinniga, skrev mejl till mig om att DET HÄR VAR SISTA GÅNGEN JAG BESÖKTE ER SIDA och jag och Calle satt här och fnissade och svarade hela bunten: "Vi beklagar detta. Verkligen"

Och så skrattade vi, ha ha ha, så skrattade vi.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jo jag har prövat eaze o på mej hjälpte det inte. Man måste liksom ta det direkt det börjat kännas, o jag brukar 90% av alla gånger vakna med huvudvärken o då är det liksom försent :( Men tack för tipset :)

Kram

2008-09-23 @ 16:13:48
Postat av: David

HAHA... hatar honom egentligen men det där var riktigt kul! :)

2008-09-26 @ 17:49:45
Postat av: Stina

Haha. Fy fan va kul! =D

2008-10-02 @ 11:29:51
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0