Mezzo, Gevalia osv.

Jag sitter och suktar efter kaffe.
Men, för det första känns det onödigt att göra kaffe i en perkulator till en person och för det andra smakade kaffet skitdåligt sist (något som i alla fall 3 av 4 kunde instämma med). Det var den här Zoegasorten för att vara exakt.
Kanske klarar jag mig till senare när jag befinner mig på Norrstrand istället. Där är det Gevalia som gäller.

I skolan är det också viktigt att veta vart man ska köpa sin take-awaymugg. Gläntan har både sämst och dyrast kaffe. Selmas eller elvans är att föredra. Det är jag och kaffekompisarna överrens om som tur är.


Update: Jag kunde tydligen inte hålla mig så jag gav kaffet en andra chans.. Märkligt att det nu smakade helt normalt och faktiskt gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gläntans kaffe smakar gift! Elvan har ju inte öppnat än.. Varför inte det kan man undra?

2009-08-25 @ 18:28:41
URL: http://enblondflicka.blogspot.com
Postat av: Hanna

Skönt att även du är enig med mig Johanna :) Ja det kan man verkligen undra, så mycket kaffetörstande studenter som det ändå är nu i dagarna...

2009-08-25 @ 20:03:21
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, mezzo är gott! Men man kan inte brygga det lika starkt som gevalia.

2009-08-26 @ 18:55:24
Postat av: Hanna

Vem var den anonyma som kommenterade tro? :)

2009-08-26 @ 22:15:45
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0