Sushi på nytt

Nu har jag alldeles precis fått i mig nio ljuvliga bitar sushi. Jag har sedan förra inlägget om sushi ändrat uppfattning. Man måste helt enkelt prova mer än en gång.
Tills idag hade jag bara testat Happy kitchen som är det bästa stället enligt alla karlstadbor jag pratat sushi med. Idag blev det tack vare Sara och Andreas istället Sushi Koya på Våxnäs. Jag gillar fortfarande Happy kitchen mer men tyckte att det här var gott också och det kan ju vara roligt att variera sig lite.
Man känner sig så lagomt mätt av den här typen av mat också och det uppskattar jag mycket. Dessutom är det ju nyttigt med fisk och det är jag annars ganska dålig på att äta. Kanske blir ändring på det nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Gött att du har börjat tycka om sushi då:D åt också på Sushi Koya idag!

2009-08-27 @ 18:41:17
Postat av: Hanna

Fina grejer det vettu! :) Får bli mycket sushidejter nu.

2009-08-27 @ 23:18:02
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha välkommen in i sushiberoendets underbara värld!:D dejter blir!!

2009-08-28 @ 01:00:55
Postat av: Sara

Ja den sushin satt fint i magen, så hungrig som jag var!

Nu väntar tandläkaren, huu...

2009-08-28 @ 12:27:05
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0