Lägesrapport

Jag har sedan några veckor tillbaka möblerat om i mitt liv, som en bekant så fint uttryckte det.
Tills vidare bor jag hemma i Kil på Sannerudsgatan igen...  Lägenhetsjakten är igång och det som var tänkt att bli en lätt packning inför Frankrike blev ett mer omfattande projekt.

Läget är trots allt någorlunda stabilt.

Förra veckan hade jag ett par mysiga dagar i Göteborg tillsammans med mamma och pappa.
Vi tajmade in Kulturveckan perfekt och jag fick helt oväntat se jättebra artister som exempelvis mina absoluta favoriter denna sommar, nämligen Deportees. Precis när vi springer på deras spelning på Kungstorget börjar de spela bästa låten på skivan "I wanna be in your gang". Solen strålade och livet kändes lite lättare!
Vi lyssnade även på Tingsek, Motoboy, Marit Bergman, Veronica Maggio och Laleh när de spelade. Tingsek var bäst med sin grymma röst och härliga utstrålning. Varför har jag helt missat honom tidigare?
I övrigt åt vi såklart jättegod mat och hann även med en hel del shopping.

Det var allt som allt ganska skönt att få komma bort ett tag och se lite annat.

Nu får vi se om jag eventuellt bloggar vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0