Bilder från helgen

Lite från Linköping:


Julbord stod på menyn och det var gott. Jag och Jonte satt i mitten, längst fram och hade därmed perfekta platser för att kunna se det som framfördes på scenen.


Pils. Personalvetarnas festeri framförde sitt jyckel (tror det hette så). Väldigt underhållande och bra. Även de andra festerierna hade roliga framföranden.




Pamp. Ur underhållningssynpunkt enbart aktiva under nollningen (där de ansvarar). Blev nu uppryckta på scen vare sig de ville eller ej. Det var kul. Jonathan till vänster som ni ser.


Söndagen inleddes med brunch på Pitchers och efter det hittade vi lite julklappar på stan. Ett fint luciatåg möttes vi också av.

Allt som allt en rolig helg i en mysig stad.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vad kul Hanna att du tagit lite bilder från festen och Linköping. Men jag hade hoppats få se din fina blåsa!

2009-12-14 @ 15:25:32
Postat av: Hanna

Tyvärr men den enda bilden jag figurerade på åker inte upp i bloggen. Du får se i kameran eller nästa gång jag använder kjolen :)

2009-12-14 @ 18:37:44
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Jag kan ju titta på dig hela julhelgen !

Godnatt gumman !

2009-12-14 @ 22:54:17
Postat av: Jonathan

Kul var det, riktigt kul! För övrigt togs en mysig bild på oss alla tre men den fick inte heller "åka upp på bloggen"...

2009-12-16 @ 09:14:43
Postat av: Hanna

Haha, det var ju den jag syftade på...

2009-12-16 @ 11:07:09
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0