Julklappstips

...till mig.


Inte riktigt min stil kanske. Men snygg. Finns i många olika färger och kostar 200 kr, från knokk.se.


Bubbliga glas från indiska. Men utan det där fatet.


(Random bokstöd eftersom det inte gick att låna bilder från villages hemsida)
Village har snygga bokstöd. Bland annat ett med en ballerina och det gillar jag.




Dörrmatta, även den från Village.



Från åhléns.



Timer med magnet. Också från åhléns.



Gratängform från Åhléns. Det finns även fina på Lagerhouse.


Fler delar till min Höganäs-servis, exempelvis små skålar och små trekantiga fat. Färgerna är svart och turkosblå som på bilden ovan.



Den här boken eller kanske någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0