Godisgris och lortgris

- Det går bra med snaskförbudet. På jobbet finns det mängder av chokladaskar och annat godis men jag har avstått. Jag glömde dock bort mig för några sekunder och åt en halv chokladpralin, slängde då duktigt den andra halvan direkt när jag kom på mig själv.

- Julklappen från jobbet i år var en sportbag i mindre modell. Ganska bra grej ändå.
Dock berättade Josse att hon har ett antal sådana (fast med olika utseende) efter att ha jobbat inom företaget några år.. Förra årets svartvita pläd gillade jag mer, fin och mycket mjuk.

- På årets lista borde jag under "årets insikt" ha skrivit med att jag är en lortgris. Skämmigt vad ogärna jag städar. "Ganska skönt att bo själv för då behöver man inte bry sig om andras skit". För mig blev det nog snarare såhär: "Skönt att bo själv, då kan jag ha det hur ostädat jag vill".

Idag blir en duktighetsdag. Jag har betalar räkningar, fixat andra pappersgrejer och diskat. Jag ska köpa sista julkapparna, städa och efter det träna.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Har du diskat ? Oj vad duktig du är...?

2009-12-21 @ 18:46:58
Postat av: Hanna

Äh.. nu gillar inte jag din ton. Om man slår samman allt så blir det en duktighetsdag.

2009-12-21 @ 18:49:04
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0