HK

Väntar fortfarande på resultatet från ekonomitentan... Skulle ju va väldigt fint om man klarade ett godkänt på den, hoppas och tror på det.
Tentan innebar dessvärre inte slutet på denna kurs, nejdå.
Dagen efter tentan sattes nästa delmoment igång, grupparbete. Som tur är har jag hamnat i en riktigt bra grupp där vi har samma inställning och alla får komma till tals.
Vetenskapliga artiklar på engelska om balanserade styrkort och ekonomisk redovisning är dock inte en dans på rosor. För att förstå något krävs 100 %-ig koncentration, minst.

Ska därför bli väldigt skönt att gå till Happy kitchen senare och njuta av en massa sushi tillsammans med fina vänner. 


Bakat förra året med mamma. Hoppas att jag blir bjuden på sånt nästa gång jag åker "hem".

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Hjälp, lite dåligt samvete här nu !

Vill du eller ?

2009-12-16 @ 09:34:33
Postat av: Hanna

Nej nej det är lugnt vettu :) Det har ju inte hunnits med bara. Jag nöjer mig med att äta av godsakerna!

2009-12-16 @ 11:05:39
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Farsan

Jag är expert på balanserade styrkort. KPMG har varit med ok att ta fram metoden och introducerat den i Sverige.

2009-12-17 @ 09:24:13
Postat av: Farsan

Expert på BSC

2009-12-17 @ 09:25:29
Postat av: Hanna

Pappa: Haha är det sant? Helt otroligt ju. Kul att veta! Grupparbetet går ut på att skapa ett balanserat styrkort för ett fiktivt, privat äldreboende.

2009-12-17 @ 15:25:31
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0